Zawiadamiamy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Doświadczalne zalecamy następujące tezy do egzaminu:
gra językowa : „Przezwiska nadawane przez uczniów na studium przypadku wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie” oraz „Kataryzm”
symulacja językowa – „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych” i „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka”
zabawa kreatywna – „Życie kulturalne pierwszych Słowian na Półwyspie Bałkańskim” oraz Językowe Gry Symulacyjne i „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej”
symulacja biznesowa : „Polsko-niemieckie stereotypy kulturowe z perspektywy historycznej” i „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej”
zabawa strategiczna – „Coco Chanel jako ikona mody kobiecej” i „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)”
zabawa komunikacyjna – „Społeczny przekaz i odbiór kobiety w poezji Anny Małgorzaty Piskurz” oraz „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny”
symulacja słownikowa – „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego” oraz „Kreacja mężczyzny w dowcipie internetowym”
symulacja lingwistyczna – „Bohater wyalienowany. Weryfikacja na podstawie ocenianych filmów” i „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy”
symulacja strategiczna – „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood” i „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”