Ćwiczenia kreatywne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia

admin   30 lipca 2017   Możliwość komentowania Ćwiczenia kreatywne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia została wyłączona


Zawiadamiamy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Doświadczalne zalecamy następujące tezy do egzaminu:

  • gra językowa : „Przezwiska nadawane przez uczniów na studium przypadku wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie” oraz „Kataryzm”
  • symulacja językowa – „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych” i „Film Krajów byłej Jugosławii obraz wojny i przeżyć człowieka”
  • zabawa kreatywna – „Życie kulturalne pierwszych Słowian na Półwyspie Bałkańskim” oraz Językowe Gry Symulacyjne i „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej”
  • symulacja biznesowa : „Polsko-niemieckie stereotypy kulturowe z perspektywy historycznej” i „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej”
  • zabawa strategiczna – „Coco Chanel jako ikona mody kobiecej” i „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)”
  • zabawa komunikacyjna – „Społeczny przekaz i odbiór kobiety w poezji Anny Małgorzaty Piskurz” oraz „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny”
  • symulacja słownikowa – „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego” oraz „Kreacja mężczyzny w dowcipie internetowym”
  • symulacja lingwistyczna – „Bohater wyalienowany. Weryfikacja na podstawie ocenianych filmów” i „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy”
  • symulacja strategiczna – „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood” i „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”