ZADANIE NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Valhalla Rising; Nicolas Winding Refn
Otchłań / Głębia; James Cameron, Wojenny biznes; Joshua Seftel
Jeździec bez głowy; Tim Burton
Cube; Vincenzo Natali, Portret rodzinny we wnętrzu; Luchino Visconti
Siódma pieczęć; Ingmar Bergman
Arizona Junior; Ethan Coen, Joel Coen, Krew z nosa; Dominik Matwiejczyk
Beczka prochu; Goran Paskaljević, Moloch; Aleksander Sokurow
Gosford Park; Robert Altman
Bez lęku; Peter Weir, Notting Hill; Roger Michell
Gozdziny szczytu 2; Brett Ratner
Dawca; Mark L. Lester
ZADANIE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na fundamencie tekstu do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
Dżem, Cegła, Varius Manx, Emu
Type O’Negative, Bloody Kisses, Dżem, Niewinni i ja, Oasis, Definitely Maybe
Rolling Stones. The, Big Hits (High Tide And Green Grass), Spencer Davis Group, The, Their First LP, Sting, …Nothing Like The Sun
Hey, Ho
ZADANIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego prezentowania nieintuicyjnych treści. Przygotować komunikatywną dla statystycznego polaka instrukcję stosowania jednej zponiższych suplementów:
18.1, Witamina D i jej analogi – alfakalcydol
150.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – dihydrokodeina
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
225.0, Leki przeciwdepresyjne – mianseryna
146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego